søndag 22. mai 2011

You may say I'm a dreamer

Tankene mine flyr stadig vekk over dammen, til store USA. Jeg er så utrolig spent, spent på alt! Hvor skal jeg? Hvem skal jeg bo hos? Hvem blir jeg kjent med? Hvordan blir livet mitt?
Tusen spørsmål som svirrer rundt i hodet mitt, som jeg ikke kan finne svarene på. 
Foto: Verdens beste Ingrid Bergset.  

Jeg drømmer om lange hvite strender, og store shoppingsentre. Jeg drømmer om dager i parken, og kaffe fra Starbucks. Jeg drømmer om schoolspirit og kjekke gutter. Jeg drømmer rett og slett om Amerika, og kanskje ikke den helt realistiske siden av Amerika?! For hver dag som går gleder jeg meg mer og mer, og for hver dag som går får jeg litt og litt større forhåpninger. 

Jeg vil leve livet, reise og oppleve USA! Jeg vil få nye fantastiske venner og familie! Jeg vil, jeg vil, jeg vil! Det er ikke lenge igjen nå, ikke lenge i det hele tatt. Om tre måner vil jeg leve drømmen. Om 11 uker er jeg fremme i USA! Om 80 dager er jeg i flyet på veg til New York City! Om det ikke er sykt, så vet ikke jeg! Tiden begynner å renne ut nå, og akkurat nå gjør det meg ingenting. Jeg er så klar for å dra ut i det ukjente, så klar til å begynne helt på nytt. 

På onsdag ettermiddag flyr jeg til Oslo, og på torsdag morgen skal jeg på visumintervju. Det skal bli gøy å endelig treffe igjen folk fra preorienteringen, og ikke minst møte flere av afserene som skal til USA. Det føles så godt å kunne snakke med andre som skal ut i verden face to face, for selv om facebook er godt å ha er det ikke det samme.

Og om noen er interessert i å vite hva jeg har gjort på den siste tiden så kan det oppsummeres slik: Skole, jobb, jobb, skole, stallen, skole, jobb, jobb... Med andre ord har jeg et meget innholdsrikt liv, right?

 

4 kommentarer:

  1. Åh, jeg tenker også sykt mye på USA for tiden! Er jo ikke lenge igjen :D

    SvarSlett
  2. ^Hihi :D Men klimaet i Florida er virkelig helt grusomt om sommeren altså! For da er det suupervarmt, og så i tillegg er det skyhøy luftfuktighet der, noe som gjør at det kjennes ut som en badstu! Men det er jo bedre enn Norge da :D Jeg takler virkelig ikke minusgrader!

    SvarSlett
  3. sv Haha, går nok bra! Sånn sett er jeg utrolig heldig, for håret mitt er heeeelt rett! Så jeg slipper å slite med masse frizz i håret :D Tusen takk! Det er i Nord-Norge faktisk, haha!

    SvarSlett
  4. Hei !
    Ingrid her :)
    eg linker deg eg :D

    SvarSlett