fredag 13. mai 2011

New York, baby!

Endelig noe nytt! Jeg har nå fått vite at jeg skal lande i New York, noe som betyr at jeg kommer til å tilbringe året mitt i USA i en av disse statene::
Bare 22 stater igjen nå! 
I dag er det nøyaktig tre måner til take of! 11.august. 
Da drar jeg hit:


Heldigvis drar jeg ikke alene, med meg har jeg nemlig 41 reisekamerater. Gleder meg til å møte dem!
Jeg gleder meg også til å vite hvor jeg skal, og det får jeg forhåpentligvis snart svaret på. 

Kanskje det blir her?

Eller her?

Eller kanskje her?

Nei huff, jeg aner ikke... Men jeg gleder meg helt ekstremt. Sjekker mailen min flere ganger hver eneste dag i håp om noe nytt!

Nå koser jeg meg med Gossip girl, og nyter synet av vakre New York, som jeg om tre måner setter benene mine i. Snakkes Skrives senere!

edit: Bloggen er litt merkelig for tiden. Kommentarene vises ikke, og litt sånn, men går ut i fra at den snart blir normal igjen:)

6 kommentarer:

  1. sv. JAA, det blir kjempedeilig! Haha, har egentlig ikke noe i mot at laget har lagt opp, håndball var ikke helt for meg uansett :D Jeg har tenkt å kanskje prøve volleyball, svømming eller cheerleading. Men det blir nok mest sannsynlig volleyball :) Har du også begynt å tenke på det ennå?

    SvarSlett
  2. Husker selv den tiden før jeg visste hvor jeg skulle. Sjekket EF-siden min hvert kvarter (hvis ikke oftere) og en dag i mars stod det plutselig informasjon om en vertsfamilie i Northampton!

    Du har MASSE å se fram til; nyt tiden før du reiser, når du er der, og prøv å nyt tiden når du kommer hjem også (enn om det er vanskelig!!)

    ALDRI må du angre på denne sjansen du har tatt! LYKKE TIL :D

    (og tusen hjertelig takk for koselig kommentar på bloggen min, håper jeg er til inspirasjon for deg :))

    SvarSlett
  3. Fin blogg! kunne du linket meg? :)
    www.julieog.blogg.no

    SvarSlett
  4. Der får du det sikkert suupert, heldiggris!! :) Kommer du til Ohio dør jeg av misunnelse, haaha. Aner ikke hvorfor jeg liker den staten så godt ! :p


    sv: AKKURAT sånn det er! Ikke alltid like lett å begrense utvekslingspraten, er så utrolig mye jeg bare "må" få ut. Hehe!
    Tør nesten ikke planlegge sommerferien, enda jeg har en viss peiling på når jeg blir å dra. Føles så lenge til, samtidig som om det er rett rundt hjørnet. Er sykt stressa samtidig som sykt laidback! Haha, utrolig rar og blanda følelse!

    SvarSlett
  5. Da bor vi jo i samme region, gøy! :D

    Sv; Nei, men tenker på.. hvis den skulle bli stjelt elns; jeg betaler under 1000,- i året for skolepcn, mens jeg betalte over 10000,- for macen.. så det er litt vanskelig, haha :P har også masse filmer og serier på skolepcn som jeg ikke har på macen!

    SvarSlett
  6. Åh kanskje du ender opp i Massachusetts! Det hadde vært gøy :D boston er jo verdens fineste og koseligeste by, det må jeg si. Hele New England er kjempekoselig, og det ser ut som det er stor mulighet for at du ender opp der, så da burde du absolutt glede deg!!

    SvarSlett