lørdag 11. juni 2011

"Well, so this is Norway"

Vi utvekslingsstudentene skal visstnok sette oss inn i norsk kultur, og lære amerikanerne litt om Norge når vi kommer til statene, og jeg har selvsagt tatt denne "jobben" på alvor. Kom over denne filmen vi bloggen til Mathilde her om dagen, og den er perfekt, seriøst, må sees! 
Det verste beste med hele filmen er at så mye faktisk stemmer. Og så setter selvfølgelig den supre, norske aksenten til fyren prikken over i-en. I LOVE IT! Det er ikke mer å si, bare se den!






9 kommentarer:

  1. Haha, den er bra :D Jeg linker deg, link gjerne tilbake :) Jeg skal til California.

    SvarSlett
  2. Hahah, HERREGUD! Fantastisk. Jeg linker deg.

    SvarSlett
  3. Lover deg en ting - du kan fortelle amerikanerne hva du vil om Norge og de vil tro deg :) jeg fortalte dem at vi rir på isbjørn og spiser naboene våre når det ikke er nok mat :) he he

    SvarSlett
  4. Veronica: Selvfølgelig linker jeg tilbake:) Så gøy at du skal til California, det høres jo helt fantastisk ut!:)
    Anna Regine: Haha, ja! Jeg linker deg også:)
    Camilla: Hahah, genialt!

    SvarSlett
  5. aand welcome to Norway! haha, den filmen er så NORSK som det er mulig å bli! syykt bra :)

    SvarSlett
  6. Hahaha, når jeg ser denne, ser jeg hvor lite "norsk-aktig" jeg egentlig er...

    SvarSlett
  7. når drar du ? håper du får ett fint år :)

    SvarSlett
  8. Emilie: Reiser mest sannsynlig 11.august:)
    Tusen takk!:))

    SvarSlett