fredag 8. april 2011

Preorientering

Da sitter jeg på flyplassen, og om få strakser går flyet mitt. Preorienteringen finner sted i Stavanger, og dit er det en lang veg. Jeg må først fly til Oslo, for så å fly videre til Stavanger. Gøy! Nei huff, jeg liker ikke fly i det hele tatt jeg, og med været som er her i dag ser det ut til at det vil bli nok turbulenser. Men hei, jeg gleder meg til å møte alle de andre utvekslingsstudentene fra Vestlandet. Håper at de ikke er alt for slemme mot meg. Neida. Joda. Denne helgen blir nOk bra, og jeg har en følelse av at jeg kommer til å inse mer hva jeg begir meg ut på. Ser you later. Kisses.
Dropper bilder siden jeg ikke fikk til å late opp med iphonen... God helg:)

4 kommentarer:

  1. Åh, spennende! Er litt under en måned til jeg skal på orienteringsmøte, gleder meg! :) Fin header, forresten!

    Sv: Haha, du er ikke den første som spør om det. Da jeg søkte hos Aspect var jeg fast bestemt på California, og jeg sa også til de at jeg ønsket statsgaranti på California. Men etter at jeg var i USA på ferie i sommer, så fant jeg ut at California ikke var noe for meg. Det er veldig fint der, for all del, men mer et feriested enn et sted å bo. Det er utrolig mye mennesker der, og folk er generelt mye mer overfladiske og mindre hyggelige der. Og hvis jeg ikke havner ved kysten, hadde jeg komme til innlandet, og dit ville jeg ihvertfall ikke komme. Og NY har aldri vært et alternativ, for jeg planlegger å studere der senere.

    Da jeg var på ferie, så var i nesten to uker i Seattle, og jeg fikk så sansen for byen at jeg bestemte meg for at dit ville jeg. Så da sendte jeg mail til Aspect, og ba de endre statsgarantien min! :) Hehe.

    SvarSlett
  2. SV: HAhaha konge drøm! Tror vi er litt galne hele gjengen jeg :)

    Off, turbulens ja.. Nei du får kose deg! Håper du treffer noen flotte utvekslingselever :)

    SvarSlett
  3. Hei! Jeg har statsgaranti på California, reiser med Speak/Aspect, men nå tenker jeg litt på å bytte statsgaranti, tror du det er for sent? Når byttet du? :)

    SvarSlett
  4. Anonym: Jeg hadde ikke statsgaranti, så vet egentlig ikke noe om det... Noen spesiell grunn til at du ikke lenger er sikker på om du vil til California?
    Vil egentlig tro at det er fullt mulig å fjerne statsgarantien, men tviler på at det går an å få en annen stat/få tilbake eventuelt tilleggsbeløp, allentid at de sannsynligvis allerede leter etter familie i California til deg:)

    SvarSlett