mandag 4. april 2011

Ny blogg

Jeg er en 16 år gammel jente, som kommer fra bygda i Nore, eller nærmere bestemt Nordfjordeid. Her har jeg bodd hele livet mitt, men nå skal det bli forandring på det. I midten av august forlater jeg nemlig fedrelandet, hjembygda, og alle menneskene jeg er glad i her, for å bo et år i store USA. Jeg kan nesten ikke vente med å reise. Jeg gleder meg utrolig mye til å oppleve en ny kultur på nært hold, treffe nye mennesker, bli bedre i engelsk og ikke minst å oppleve mye gøy! 

Tumblr_liw0kaaotx1qzl7pko1_500_large

Denne bloggen er laget slik at venner, familie, bekjente og andre moteinteresserte kan følge mitt utvekslingsår. 
Dette er ikke en blogg om mote, festing eller silikon, dette er rett og slett en blogg om opplevelser, tanker og følelser rundt det å være utvekslingsstudent. 
Tumblr_liyd54yicu1qgeuppo1_500_large
Jeg vil ikke nøye meg med å vite det alle andre vet om verden, jeg vil oppleve verden med egne øyne. Jeg vil ikke se tilbake på mitt liv, og angre på alt jeg ikke gjorde, jeg vil se tilbake på livet mitt og smile. 

4 kommentarer:

  1. Sv: Hahaha, det er ikke bra, vettu :p

    Jaja, så klart, jeg linker deg tilbake! :)

    "Jeg vil ikke nøye meg med å vite det alle andre vet om verden, jeg vil oppleve verden med egne øyne. Jeg vil ikke se tilbake på mitt liv, og angre på alt jeg ikke gjorde, jeg vil se tilbake på livet mitt og smile. " - så enig!

    SvarSlett
  2. sv: Ikkesant :D Linker deg også!
    Likte layoten eller hva det heter på bloggen din! haha. Kjempefin:)

    SvarSlett
  3. Ja, det kommer til å gå kjempefort, spennende tid :-) bare linke, linker tilbake :-)

    SvarSlett