torsdag 7. juli 2011

Laws in Rhode Island

Det er viktig å følge loven, og jeg har selvsagt sett meg inn i hva som ikke er lov å gjøre i Rhode Island. Dette er selvsagt super seriøse lover, og svært aktuelle, eller ikke. Komisk er det i alle fall:

  • I Rhode Island må man lage en veldig høy lyd om man skal passere en bil til venstre. 
  • Om en av partene i et ekteskap gifter seg med en idiot eller tulling, er ekteskapet ugyldig. ...Er jo betryggende det da.
  • Det er ulovlig å bite noen, og om du skulle falle for fristelsen får du ett til tjue år bak murene. Konklusjon: Er du vampyr, ikke kom til Rhode Island.
  • For ikke å snakke om at det er ulovlig å ri en hest over motorvegen for å teste farten til hesten eller ha kappløp.
  • På søndager er det forbudt å utføre noe arbeid, leker eller sport, eller å tvinge barn, tjenere eller lærlinger til å hjøre dette. Da får en bot på 5 dollar. 
  • I West Warwick er det ulovlig å vanne plenen, hagen eller planter på dager med like tall... ehm, ingen kommentar...
  • I Providence, nabobyen min, er det ulovlig å selge både tannkost og tannkrem til den samme kunden... på søndager! eheh, saklig.

3 kommentarer:

  1. SV: Ja, håper det! Kjempe kjedelig å vente så...
    Heheh er så morsomt med sånne lover, helt på trynet

    SvarSlett
  2. heheheh, wtf?! xD

    Kule regler!

    SvarSlett
  3. Ja, gjett om jeg skal gifte meg med en idiot da!xD

    SvarSlett